Informacja dla pasażerów czeskich linii lotniczych CSA

Wszystkich pasażerów, którzy kupili bilet czeskich  linii lotniczych CSA na lot w dniu 29.03.2012 r. na trasie Bangkok–Warszawa, bardzo serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności.
Chcielibyśmy jednocześnie poinformować, że:

  • Tripsta podjęła wszelkie możliwe działania prawne w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji spowodowanej działaniami CSA;
  • pomimo naszych usilnych starań, przewoźnik odmówił przywrócenia anulowanych biletów;
  • Tripsta nie ponosi odpowiedzialności za brak wykonania usług transportowych bądź naruszenia zobowiązań ze strony przewoźnika, gdyż umowa zawarta jest między pasażerem a CSA.

Czeskie linie lotnicze po wielu rozmowach i prawnych konsultacjach odmówiły kategorycznie wystawienia biletów lub zwrócenia pieniędzy za lot i obligują Tripstę do zwrotu pieniędzy.
Jako że jesteśmy agencją z akredytacją IATA (Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych)  oraz staramy się być firmą odpowiedzialną społecznie, informujemy, że otrzymają Państwo pełny zwrot pieniędzy za ten lot na kartę kredytową lub na rachunek bankowy, w zależności od tego, jak była regulowana opłata za bilet w ciągu 10 dni roboczych.

Ci, którzy czują się pokrzywdzeni przez CSA, mogą złożyć wniosek o rekompensatę, kontaktując się bezpośrednio z Polskim Urzędem Lotnictwa Cywilnego oraz Europejskim Centrum Konsumentów.
Jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy wszystkich zawiedzionych pasażerów i wyrażamy nadzieję, że następne loty kupowane za pośrednictwem Tripsty przebiegać będą bezproblemowo.

Leave a comment