Podróże szlakiem europejskich wyprzedaży

Paryż, Mediolan czy Londyn niezmiennie przyciągają uwagę turystów. I dzieje się tak nie tylko dlatego, że mają bogatą historię, zabytki warte zwiedzania, ale także z tego powodu, że są wizytówką światowej mody. To właśnie w tych metropoliach swoje siedziby i butiki mają Armani, Dior, Chanel, Luis Vuitton. Nic więc dziwnego, że kiedy przychodzi czas wyprzedaży, miasta te przeżywają oblężenie.

Tripsta_wyprzedaże_tabela
Na wyprzedażach można upolować ubrania Burberry za 200 zł, kosmetyki Diora za 100 zł i wiele innych praktycznych i mniej praktycznych przedmiotów. Lista jest naprawdę długa i na pewno nie zamyka jej wyłącznie moda. Do najbardziej pożądanych towarów sprzedawanych po promocyjnych cenach z pewnością należy zaliczyć także wszelkie gadżety elektroniczne: telewizory, komputery, kamery i aparaty cyfrowe. Gdzie szukać tych skarbów?

Londyn

Bardzo dużą popularnością cieszą się tutaj takie domy towarowe jak Harrods i Selfridges. W dodatku są one zlokalizowane niedaleko siebie, tak że przemieszczanie się między jednym a drugim nie zajmuje dużo czasu. Na londyńskiej Oxford Street można znaleźć niemal każdą markę: od tych najbardziej luksusowych poprzez te powszechniejsze i częściej używane.

Paryż

Choć Paryż posiada tak znakomite centra handlowe jak np. Galeries Lafayette zdecydowanie większym powodzeniem cieszą się tu słynne domy mody: Dior, Chanel, Cacharel. Obowiązkowym punktem programu podczas zakupowej podróży do Paryża są także Rue de Rivoli, Les Halles oraz Pola Elizejskie. Ci natomiast, którzy ponad markę cenią sobie przede wszystkim jakość, powinni udać się do małych sklepików, których nie brak w centrum miasta. Można tam bowiem znaleźć markowe ubrania z odszytymi metkami po zaniżonych cenach.

Mediolan

Zakupy w Mediolanie – to zdanie wywołuje podekscytowanie u każdego, kto choć trochę zna się na modzie, ceni sobie luksus oraz niebanalny wygląd. Dlaczego? To druga – po Paryżu – stolica mody, będąc w której koniecznie trzeba odwiedzić galerię La Rinascente. Ten ogromny dom towarowy swoim wyglądem przypomina raczej operę niż sklep. W okresie wyprzedaży panuje tu taki tłok, że można odnieść wrażenie, że jest się w supermarkecie, a nie w eleganckim centrum handlowym. Ten natłok nie powinien dziwić, jeśli weźmie się pod uwagę fakt, że ubrania, buty, kosmetyki Armaniego, Gucciego, Prady można kupić  z obniżką sięgającą 90 proc.

Leave a comment